В зв’язку з проведенням адміністративно-територіальної реформи, в зв’язку з якою зникла більшість сільських рад, зокрема і Гвіздівецька, у селян виникає маса запитань – де тепер і яким чином можна вирішити те, чи інше питання, яке раніше відносилося до компетенції тих самих сільських рад, які на цей час повноваження сільських старост, тощо?

За результатами наради, яка відбулась в міській раді при міському голові В. Козаку, керівників структурних підрозділів міської ради та виконуючих обов’язки старост, важливі проблеми – оформлення жителям громади документів для отримання соціальних послуг, в тому числі призначення субсидій, в перехідний період – з січня по березень 2021 року, будуть вирішені у найкоротші терміни. Люди можуть подати заяви з необхідними документами посадовим особам старостинського округу, тобто – старості, діловоду, вони у свою чергу передадуть їх до органу соціального захисту населення.

«Основне завдання органів влади зробити все можливе, аби у перехідний період впровадження реформ, громадяни найменше відчули на собі всі незручності цього процесу. Роботу треба налагодити так, щоб людям було комфортно» – наголошує міський голова В. Козак. «Не важливо, куди звернувся житель громади – до старостинського округу, чи до центру надання адміністративних послуг, чи до управління соціального захисту населення районної державної адміністрацій. Якщо людина прийшла, – соціальна послуга їй має бути надана там, куди вона звернулась, а зазначені органи влади повинні між собою з’ясувати, яким чином налагодити свою подальшу співпрацю» – додав міський голова.

За словами керівника центру надання адміністративних послуг Сокирянської міської ради З. Писарюк, постановою Кабінету Міністрів України № 1035 від 28 жовтня 2020 року вдосконалено механізм взаємодії структурних підрозділів з питань соціального захисту населення та органів місцевого самоврядування, з метою уникнення дублювання повноважень та забезпечення максимальної доступності громадянам до адміністративних послуг соціального характеру. Зокрема, це планується зробити за рахунок застосування електронних сервісів. У зв’язку з цим, з 1 січня по 1 березня 2021 року законодавцями визначено перехідний період.

Згідно з постановою Кабміну з 1 січня 2021 року заяви з необхідними документами на отримання соціальних послуг приймаються від громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних державних адміністрацій лише у разі отримання  їх поштою або в електронній формі. Зрозуміло, що в населених пунктах, де немає поштових відділень, подати таку заяву людина не зможе. У такому випадку звертатись можна до центру надання адміністративних послуг,  або до фахівців старостинського округу. Як вже було зазначено, у ході наради було вирішено, що заяви і документи на отримання соціальних послуг жителі громади подаватимуть у селі – фахівцям старостинського округу.

З 1 березня 2021 року документи на призначення різних видів соціальних допомог, а це – 22 послуги, будуть прийматись та опрацьовуватись фахівцями центрів надання адміністративних послуг. Громадянам не потрібно буде ходити до управління соціального захисту особисто. Також заяву на отримання соціальних допомог можна буде подати за місцем проживання – в старостинському окрузі. За допомогою електронних сервісів документи будуть оброблятись та направлятись до органів соціального захисту населення. Паперові справи будуть передаватись раз на два тижні.

Поряд з цим, з усіх питань соціального захисту населення, що турбують жителів громади, особливо щодо здійснення нарахувань та виплат соціальних допомог, можна звертатись до управління соціального захисту населення районної державної адміністрації.

Мітки: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Залишити коментар